Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Lisa Zwetsloot - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Lisa Zwetsloot - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Lisa

23 April 2014 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Jaa,wat komt het dichtbij opeens!! Nog maar 2 nachtjes slapen en dan is het eindelijk zover!! Nu de laatste dingetjes kopen, kadootjes voor mijn hostfamily en dan de koffers inpakken. Helaas morgen nog een herkansing en verslag inleveren dat is wel weer jammer :(. Ik zal hier regelmatig berichtjes uploaden hoe mijn stage vordert en hoe het daar is overzees.

kusjess x.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

ik ga voor 3 weken op stage in New York

Actief sinds 23 April 2014
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 5994

Voorgaande reizen:

25 April 2014 - 17 Mei 2014

Stage in Amerika !

Landen bezocht: